14 April, 2009

Body of Lies


Am mers sa vedem filmul cu leonardo dicaprio si russell crowe, la cinema multiplex din Tomis Mall, Constanta.
Am ales dupa afis si dupa actori, desigur, ca niste amatori desavarsiti. Dar nu am dat gres. Mi-a placut. Mult realism hollywoodian de duminica. Macar nu are atmosfera aia de viata americana cu suburbii si consumerism excesiv, unde toate arata noi si scrobite, de la parul eroilor pana la tricourile imposibil de shifonat etc. Dar nu are nici aerul fals violent al filmelor politiste. Este un thriller de spionaj in lumea araba. CIA impotriva AlQaida. Complot istetz, actiune, impuscaturi, orase arabesti cu stradute murdare dar pitoresti, leo dicaprio mai matur decat in aviatorul, russell crowe cam gras, vorbind tot filmul la un telefon mobil cu hands free:-)
Apoi am vazut si cartea pe care este bazat filmul in raft. Am admirat-o cu voce tare, dupa care, la vreo luna, am primit-o cadou!
Evident, ceva mai buna decat filmul. Mai completa povestea, mai frumos cadrul pe care, inconstient, imaginatia noastra il construieste ca fundal al firului epic. Exagerarile nu lipsesc, dar, what a heck!, meritam si moi putin escape-ism! O recomand! Acum am terminat-o si am senzatia de parere de rau ca nu mai continua povestea.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...